Meie kaasaegne tarbimisühiskond on kujundatud ja üles ehitatud soovidele, mitte vajadustele. Ostlemine ei ole enam ammu lihtsalt viis, kuidas hankida endale eluks vajalikke asju.
Taaskord on kätte jõudmas imeline ja eriline jõuluaeg. On hetk, et korraks peatuda ja mõelda, kuidas lähedastele ja kallitele inimestele pühade ajal rõõmu valmistada.
Keskkonnaprobleemide valupunkte on palju ja kahjuks on üks neist ka moe- ja tekstiilitööstus. Kuidas saame oma igapäevaste tarbimisharjumustega mõjutada brände ja tootjaid ning kuidas rakendada oma käsitööoskusi parimal moel, et olla jätkusuutlikumad?
Jaekaubandustehnoloogiafirma StrongPoint tellitud ja uuringufirma Norstat läbiviidud uuringust selgus, et iseteeninduskassad on teiste Balti riikidega võrreldes kõige populaarsemad eestlaste seas, kellest lausa 74% eelistab ostlemisel iseteenindustehnoloo
Kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust selgub, et Eestis tehakse kõikidest füüsiliste kaupade ostudest 8,2 protsenti läbi interneti ning veel aasta tagasi oli see protsent 7,6.
Kolmandat aastat teostatud DPD üle-euroopal
Veebikasiinod on viimaste aastate jooksul läbi teinud uskumatud tehnoloogilise arengu, mis on muutnud spordiennustused kättesaadavamaks, personaalsemaks ja keerukamaks.